logo bip Biuletyn Informacji Publicznej

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Opolu

ul.Krakowska 51
45-018 Opole
LEKTOR
XML

Oddział Ekonomiczny i Administracyjny

Realizuje obsługę finansową i administracyjną Powiatowej Stacji w zakresie:

  1. ekonomiczno-finansowym:
    • prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej,
    • prowadzenie księgowości materiałowej,
    • prowadzenie ewidencji środków trwałych i przedmiotów nietrwałych,
    • prowadzenie spraw z zakresu ubezpieczeń społecznych,
    • sporządzanie sprawozdań finansowych,
    • sporządzanie sprawozdań statystycznych z zakresu zatrudnienia i funduszu płac,
    • opracowywanie projektów planów finansowych,
    • opracowywanie wniosków o zmiany planów finansowych,
    • dokonywanie okresowych analiz wykonania planów finansowych,
    • organizowanie inwentaryzacji i nadzór nad jej przebiegiem,
    • prawidłowe i terminowe dochodzenie należności z tytułu prowadzonej działalności,
    • zorganizowanie prawidłowego obiegu dokumentów księgowych oraz ich zabezpieczenia,
  2. administracyjnym:
    • prowadzenie spraw pracowniczych,
    • kontrolowanie porządku i dyscypliny pracy,
    • załatwianie spraw związanych z przechodzeniem pracowników na emerytury lub renty,
    • opracowywanie sprawozdań dotyczących zatrudnienia,
    • prowadzenie całokształtu spraw dotyczących funduszu socjalnego,
    • prowadzenie spraw dotyczących dokształcania zawodowego pracowników,
    • współpraca z lekarzem oraz pracownikiem prowadzącym zagadnienia bhp, celem zapewnienia pracownikom właściwych warunków pracy oraz właściwej opieki zdrowotnej,
    • opracowywanie projektów zarządzeń wewnętrznych, regulaminów itp.,
    • prowadzenie rejestru skarg i wniosków,
    • koordynowanie wyjazdów samochodami służbowymi,
    • dbałość o utrzymanie należytego stanu sanitarno-technicznego pomieszczeń,
    • zabezpieczenie pomieszczeń przed zniszczeniem, pożarem i innymi zagrożeniami,
    • zabezpieczenie mienia ruchomego przed kradzieżą,
    • zlecanie wykonywania napraw i konserwacji sprzętu, aparatury, instalacji itp.,
    • prowadzenie archiwum,
    • prowadzenie ewidencji inwentarzowej,
    • przeprowadzanie likwidacji,
    • prowadzenie zaopatrzenia w niezbędne materiały i sprzęt,
    • przyjmowanie i wysyłanie korespondencji (obsługa kancelarii),
    • nadzorowanie i odbiór usług zlecanych do wykonania

Metryka

Liczba odwiedzin 2932
Osoba wprowadzająca informację Joanna Michalicka
Osoba publikująca informację Joanna Michalicka
Osoba odpowiedzialna za informację Marek Hubczeńko
Data opublikowania 2017-08-29 13:03:53
Zmodyfikował Marek Hubczeńko
Data ostatniej aktualizacji 2021-01-14 10:34:43

Historia zmian